Over Accent Receptieservices

Accent Receptieservices BV is opgericht door Mariejan de Lange. Na jarenlang te hebben gewerkt als manager besloot Mariejan in 2006 voor zichzelf te beginnen. Inmiddels werken dagelijks ruim 65 receptionistes, telefonistes, gastvrouwen en servicedesk medewerkers via Accent voor onze opdrachtgevers.

Missie en visie

Wij willen onze specialiteit in dienstverlening en ontzorgen van onze klanten zichtbaar maken. Het zou een logische stap moeten zijn om onze expertise te gebruiken d.m.v. outsourcing. Onze flexibele, professionele en betrouwbare medewerkers verzorgen de front-office, waardoor onze klanten zich kunnen richten op de core-business.

Voor de toekomst is ontwikkeling binnen ons vakgebied cruciaal. Wij zijn er van overtuigd dat goed werkgeverschap zeer essentieel is. Een tevreden medewerker die met plezier naar zijn of haar werk gaat, kan uw en onze organisatie het best vertegenwoordigen.

Onze receptiediensten:

Voor iedere organisatie maken wij een advies op maat. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Ons team

Ons team bestaat natuurlijk uit alle personen die op locatie hun werkzaamheden verrichten. Daarnaast kunt u op kantoor terecht bij ons kantoorteam. Voor vragen kunt u gerust contact met ons opnemen.

“Inmiddels werken dagelijks ruim 65 receptionistes, telefonistes, gastvrouwen en servicedesk medewerkers via Accent voor onze opdrachtgevers.”

mariejan de langeMariejan de Lange

Directeur

 

Mariejan heeft Accent opgericht op 01-01- 2006. Als directeur houdt zij zich hoofdzakelijk bezig met het beleid binnen de organisatie. Maar ook met netwerken, sales, klantcontracten en alle overkoepelende werkzaamheden.

Tamara ZwinkelsTamara Zwinkels

Operational manager

 

Als operational manager is Tamara volledig verantwoordelijk voor de operationele tevredenheid van de klanten en onze medewerkers. Zij stuurt en begeleidt onze medewerkers, voert functionerings- en beoordelingsgesprekken. Daarnaast is werving en selectie een speerpunt.

karin de doodKarin de Dood

Planner/ Operational manager

 

Als planner houdt Karin zich bezig met het indelen van de medewerkers, de vakantie aanvragen en ziekmeldingen. Evenals de administratieve verwerking hiervan. Als operationeel manager is zij tevens verantwoordelijk voor operationele tevredenheid van de klanten en onze medewerkers. Zij stuurt en begeleidt onze medewerkers, voert functionerings- en beoordelings gesprekken. Werving en selectie is een speerpunt.

sylvia beerninkSylvia Beernink

Boekhouder/ Salarisadministrateur

 

Sylvia zorgt voor de juiste urenverwerking voor de klanten en verzorgt de gehele boekhouding. Daarnaast houdt zij zich tevens bezig met de gehele salarisadministratie.

linda grinwisLinda Grenwis

Manager kwaliteit

 

Linda houdt zich bezig met de instructies van elke klant en is verantwoordelijk voor de input van de ISO-certificering in de breedste zin van het woord. Daarnaast houdt zij zich bezig met de kwaliteitsmetingen en de “op maat” trainingen binnen onze organisatie.