Over Accent Receptieservices

Accent Receptieservices BV is opgericht door Mariejan de Lange. Na jarenlang te hebben gewerkt als manager besloot Mariejan in 2006 voor zichzelf te beginnen. Inmiddels werken dagelijks ruim 65 receptionistes, telefonistes, gastvrouwen en servicedesk medewerkers via Accent voor onze opdrachtgevers.

Missie en visie

Wij willen onze specialiteit in dienstverlening en ontzorgen van onze klanten zichtbaar maken. Het zou een logische stap moeten zijn om onze expertise te gebruiken d.m.v. outsourcing. Onze flexibele, professionele en betrouwbare medewerkers verzorgen de front-office, waardoor onze klanten zich kunnen richten op de core-business.

Voor de toekomst is ontwikkeling binnen ons vakgebied cruciaal. Wij zijn er van overtuigd dat goed werkgeverschap zeer essentieel is. Een tevreden medewerker die met plezier naar zijn of haar werk gaat, kan uw en onze organisatie het best vertegenwoordigen.

Onze receptiediensten:

Voor iedere organisatie maken wij een advies op maat. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Ons team

Ons team bestaat natuurlijk uit alle personen die op locatie hun werkzaamheden verrichten. Daarnaast kunt u op kantoor terecht bij ons kantoorteam. Voor vragen kunt u gerust contact met ons opnemen.

“Inmiddels werken dagelijks ruim 65 receptionistes, telefonistes, gastvrouwen en servicedesk medewerkers via Accent voor onze opdrachtgevers.”

mariejan de langeMariejan de Lange

Directeur

 

Mariejan heeft Accent opgericht op 01-01- 2006. Als directeur houdt zij zich hoofdzakelijk bezig met het beleid binnen de organisatie. Maar ook met netwerken, sales, klantcontracten en alle overkoepelende werkzaamheden.

Tamara ZwinkelsTamara Zwinkels

Operational manager

 

Als operational manager is Tamara volledig verantwoordelijk voor de operationele tevredenheid van de klanten en onze medewerkers. Zij stuurt en begeleidt onze medewerkers, voert functionerings- en beoordelingsgesprekken. Daarnaast is werving en selectie een speerpunt.

Mike van den BroekMike van den Broek

Planner

 

Als planner houdt Karin zich bezig met het indelen van de medewerkers, de vakantie aanvragen en ziekmeldingen. Evenals de administratieve verwerking hiervan.

linda grinwisLinda Grenwis

Operationeel Manager

 

Als operational manager is Tamara volledig verantwoordelijk voor de operationele tevredenheid van de klanten en onze medewerkers. Zij stuurt en begeleidt onze medewerkers, voert functionerings- en beoordelingsgesprekken. Daarnaast is werving en selectie een speerpunt.